SHALOM WINSCHOTEN

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 2507 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Shalom Winschoten. Meer weten? Ontdek meer

21 jun 2026 om 21:20 snelle bezorging 20minuten eerder dan aan gegeven. heet bij aankomst. goed van smaak.
21 jun 2026 om 19:21 het was niet erg warm dat was zonde
21 jun 2026 om 11:04 Bestel altijd bij shalom. lekker eten.
14 jun 2026 om 19:53 altyd shalom altijd goed
7 jun 2026 om 7:25 Eten was weer lekker
6 jun 2026 om 20:18 na anderhalf uur wachten gebeld, de bezorger was onderweg. daarna pas een half uur later de bezorger bij de deur. Het eten was nog zo warm dat na het telefoontje de bezorger nog echt niets onderweg had kunnen zijn. Toch was het echt erg goed.
31 mei 2026 om 9:41 altijd heerlijk bij shalom.
29 mei 2026 om 21:14 mijn Turkse tosti wat heerlijk warm, maar helaas weinig toppings, en de kapsalon van een vriendin was lekker, maar kwam niet heel warm aan en was beetje aan de droge kant.
28 mei 2026 om 20:33 Snelle leverring en het eten was prima